صمیمی: چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی کند، ناگویا تیم حرفه ای است

به گزارش کتاب یار مهربان، تیم فوتسال مس سونگون ایران از ساعت 15:30 امروز در فینال فوتسال جام باشگاه های آسیا به مصاف ناگویا ژاپن می رود تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. مس در مرحله گروهی به ناگویا باخته بود و حالا مصمم است علاوه بر جبران آن باخت، دومین قهرمانی متوالی خود را در آسیا جشن بگیرد.

صمیمی: چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی کند، ناگویا تیم حرفه ای است

علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش مس درباره این بازی گفت: هدفمان از ابتدا حضور در فینال و قهرمانی بود. ان شاءالله در دیدار نهایی بازی خوبی با ناگویا انجام بدهیم و مجددا قهرمان شویم. ایران قدرت اول فوتسال آسیا است و چیزی به جز قهرمانی ما را راضی نمی نماید.

وی با اشاره به باخت مس به ناگویا در مرحله گروهی، اضافه کرد: بازی فینال با مرحله گروهی فرق می نماید. برای بازی فینال برنامه داریم و ان شاءالله با یک بازی خوب و منطقی و با ارائه فوتسال ایرانی بر تیم ناگویا غلبه کنیم.

دروازه بان ملی پوش مس یادآور شد: ناگویا یک تیم حرفه ای و خوب است که ملی پوشان ژاپنی و چند بازیکن برزیلی دارد. ما هم ایران هستیم؛ بهترین تیم آسیا. می رویم که باخت مرحله گروهی را جبران و مجددا کاپ قهرمانی را به هوادارانمان و مردم ورزقان تقدیم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صمیمی: چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی کند، ناگویا تیم حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صمیمی: چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی کند، ناگویا تیم حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید