شیوه های عجیب و غریب انتقال موادمخدر به داخل زندان ها

به گزارش کتاب یار مهربان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره انتقال موادمخدر به داخل زندان ها توسط مجرمان توضیحاتی داد.

شیوه های عجیب و غریب انتقال موادمخدر به داخل زندان ها

سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در گفت وگو با خبرنگار ، درباره برنامه های پلیس برای برخورد با افرادی که قصد انتقال موادمخدر را به داخل زندان ها دارند، گفت: مجرمان با هر شیوه ای درصدد انتقال موادمخدر به محیط های مختلف برای مصرف و خرید و فروش هستند.

او با بیان اینکه محیط زندان ها یکی از اماکن مورد توجه مجرمان به ویژه فروشندگان و توزیع نمایندگان موادمخدر است، اضافه کرد: با اقدامات مناسب سازمان زندان ها، تعدادی از افرادی که موادمخدر را به داخل زندان ها منتقل می کردند، شناسایی و برای تشدید مجازات به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار زاهدیان درباره شیوه های رایج انتقال موادمخدر توسط مجرمان به داخل زندان ها، توضیح داد: مجرمان با جاسازی موادمخدر در داخل بدن، اجسام، پرتاب کردن و غیره، موادمخدر را به داخل زندان ها منتقل می نمایند و این موضوع همچنان وجود دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا تأکید کرد: مجرمانی که قصد انتقال موادمخدر را به داخل اماکنی همچون زندان ها دارند، باید بدانند که در نهایت از طریق نیروهای پلیس شناسایی و با آن ها برخورد خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شیوه های عجیب و غریب انتقال موادمخدر به داخل زندان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه های عجیب و غریب انتقال موادمخدر به داخل زندان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید