سرمربی بوریرام: تیم من برتر از استقلال بود، به تجربه این تیم باختیم

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران: سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بوریرام یونایتد تایلند پس از شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود، بوریرام بازی بهتری نسبت به استقلال انجام داده و شایسته برد بوده است.

سرمربی بوریرام: تیم من برتر از استقلال بود، به تجربه این تیم باختیم

به گزارش کتاب یار مهربان، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعدازظهر امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال بوریرام تایلند در خانه خود 2 بر یک مغلوب استقلال ایران شد تا در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک شکست خورده و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند.

آلخاندرو منندس، سرمربی بوریرام پس از اتمام این دیدار گفت: ما در نیمه نخست فوق العاده کار کردیم و پیروز شدیم توسط اوسمار باربا به گل برسیم ولی با آغاز نیمه دوم خیلی سریع دروازه مان توسط استقلال باز شد و همین باعث شد تا شیرازه تیم از هم پاشیده گردد. بوریرام بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت ولی چون تجربه کمتری نسبت به حریف داشت در نهایت بازی را واگذار کرد.

سرمربی اسپانیایی این تیم تایلندی توضیح داد: به طرفداران میلیونی بوریرام بابت حمایت همه جانبه از تیم محبوب شان تبریک می گویم ولی همچنان معتقدم که ما تیم برتر میدان بودیم و حتی شایستگی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم. استقلال هم از تجربه ای که در این سطح از رقابت های آسیایی داشت، توانست استفاده کند و نتیجه لازم را به دست بیاورد.

منبع: تسنیم

به "سرمربی بوریرام: تیم من برتر از استقلال بود، به تجربه این تیم باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بوریرام: تیم من برتر از استقلال بود، به تجربه این تیم باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید