دلیل غیبت حاجیلو در تمرین استقلال از زبان خودش

به گزارش کتاب یار مهربان، سرپرست تیم فوتبال استقلال دلیل غیبتش در تمرینات استقلال را اعلام نمود.

دلیل غیبت حاجیلو در تمرین استقلال از زبان خودش

به گزارش کتاب یار مهربان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اصغر حاجیلو پس از انتها جلسه هم اندیشی مربیان و داوران به سایت رسمی باشگاه گفت: کار خوبی از طرف فدراسیون و سازمان لیگ انجام شد. همه می دانیم داوران کار بسیار سختی دارند و هر آدمی نیز اشتباه می نماید و اشتباه داوری نیز جزئی از فوتبال است که امیدوارم با برگزاری چنین جلسات و کلاس های آموزشی اشتباهات داوران به حداقل برسد. من هم امروز با آقای شفر و مهدی رحمتی در این جلسه شرکت کردم و صحبت های خوبی رد و بدل شد و به نظرم جلسه مفیدی بود.

وی با اشاره به غیبت خود در تمرینات روزهای اخیر استقلال گفت: می خواهم به صورت کامل و شفاف موضوع را بیان کنم. در اردوی ترکیه دچار سرماخوردگی خفیفی شدم که بعد از بازگشت به تهران این سرماخوردگی شدت پیدا کرد. همه هم در جریان هستند که در اردوی آماده سازی ترکیه باشگاه مقداری مسائل اقتصادی داشت و مسائل اقتصادی نیز برای همه باشگاه ها وجود دارد. به خاطر همین استرس ها و فشار کاری سرماخوردگی من تشدید شد و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم و یکی از دلایلی که نتوانستم در تمرینات شرکت کنم، همین بود. البته دلیل اصلی که مدتی از تیم محبوبم دور بودم، مشکل قلبی است که برای من پیش آمده است. فکر می کنم این موضوع ژنتیکی باشد که تقریبا هر 10 سال یکبار تعدادی از رگ های قلبم دچار درصدی گرفتگی می گردد. پس از بازگشت از اردوی ترکیه نزد پزشک معالج خود رفتم و ایشان به من توصیه کرد که باید استراحت مطلق داشته باشم و هرگونه کار و فعالیتی که با استرس و یا فشار کاری همراه باشد مطلقا برای من ممنوع است. دچار سرماخوردگی شدم اما این مشکل قلبی که داشتم، دلیل اصلی عدم حضور من در تمرینات بود. فردا بعدازظهر نیز راهی بیمارستان می شوم تا سه شنبه صبح عمل آنژیوگرافی قلب انجام دهم و بعد از بهبودی در خدمت استقلال خواهم بود.

سرپرست تیم استقلال گفت: باید از زحمات و حمایت های آقای فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. من می دانم که ایشان فصل بسیار سختی را سپری می نماید و از نزدیک و با چشمان خودم شاهد بودم که ایشان برای کسب جواز حرفه ای گری و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا چقدر کوشش کرد. مسائل اقتصادی در همه باشگاه ها وجود دارد و استقلال نیز بابت بدهی های سال های قبل باید رقم بسیاری پرداخت می کرد تا جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد که خوشبختانه این کار به خوبی انجام شد. با توجه به شرایط جسمانی که دارم، با آقای فتحی نیز گفتم که دست شما را باز می گذارم تا هر تصمیمی که می خواهید، اتخاذ کنید اما ایشان از من حمایت کرد و از او بسیار تشکر می کنم. همین طور از آقای شفر سرمربی استقلال بسیار تشکر می کنم که شرایط من را درک می نماید و مسائل من را می داند. ایشان مربی خوب، بزرگ و کاربلدی است و امروز هم بسیار خرسند شدم که مجددا ایشان را ملاقات کردم و ساعاتی کنار هم بودیم.

حاجیلو اضافه کرد: استقلال خوشبختانه شرایط خوبی دارد و مطمئنم تیم با نهایت قدرت در مسابقات پیش رو حاضر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیل غیبت حاجیلو در تمرین استقلال از زبان خودش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل غیبت حاجیلو در تمرین استقلال از زبان خودش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید