خبرنگاران واحدهای صنعتی قزوین شبانه روزی پایش می شوند

به گزارش کتاب یار مهربان، قزوین - خبرنگاران - مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت : پایش واحدهای صنعتی این استان بصورت شبانه روز و مستمر در دستور کار است .

خبرنگاران واحدهای صنعتی قزوین شبانه روزی پایش می شوند

به گزارش کتاب یار مهربان، حسن عباس نژاد روز پنجشنبه با اعلام این مطلب اضافه نمود : با توجه به مکاتباتی که به مسئولان واحدهای فراوریی اجرا شده، در تلاشیم که ملاحظات زیست محیطی در حوزه کنترل آلودگی های آب ،خاک و هوا مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآورشد : با افتتاح تصفیه خانه پساب در واحدهای صنعتی که احتیاج به احداث تصفیه خانه دارند، علاوه بر صرفه جوی در مصرف آب، پساب تصفیه خانه پس از تصفیه به چرخه مصرف شرکتها باز گشته که این امر به صرفه جویی در مصرف آب و توسعه فضای سبز شرکتها یاری می نماید.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین به بهره برداری از سه پروژه محیط زیستی پایش آنلاین، تصفیه خانه پساب و فیلتراسیون و اسکرابر در صنایع استان قزوین بمناسبت هفته دولت اشاره نمود و گفت : این واحدها در راستای کاهش میزان آلودگی آب، خاک و هوا اقدام به احداث تصفیه خانه، نسب سیستم فیلتراسیون و اسکرابر و سیستم آنلاین کرده اند که افتتاح و راه اندازی شد.

وی توضیح داد: رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی در واحد های صنعتی تعامل و همکاری همه جانبه را می طلبد تا واحدهای صنعتی بدون هیچ دغدغه ای به فراوری مشغول باشند و محیط زیست استان نیز تخریب نگردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران واحدهای صنعتی قزوین شبانه روزی پایش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحدهای صنعتی قزوین شبانه روزی پایش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید