خبرنگاران اقتصاد ری مجوز انتشار گرفت

به گزارش کتاب یار مهربان، تهران- خبرنگاران- اعضای هیات نظارت بر مطبوعات کشور در جلسه ششم بهمن ماه خود با درخواست انتشار ماهنامه تخصصی تحلیلی اقتصاد ری به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی روح اله حسین زاده موافقت کردند.

خبرنگاران اقتصاد ری مجوز انتشار گرفت

صاحب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه روز یکشنبه در گفت و گو با کتاب یار مهربان با بیان اینکه این ماهنامه اولین در شهرستان ری است که در قالب مجله منتشر شده است افزود: این نشریه به مسایل اجتماعی و فرهنگی این شهرستان، در زمینه های اقتصادی از جمله تولید، اشتغال، صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دانش بنیان و تبیین توانمندی و ظرفیت های منطقه ای از یک سو و از سویی دیگر به نقاط ضعف و مسائل فراروی این حوزه ها خواهد پرداخت.

روح الله حسین زاده ادامه داد: قرار است نخستین شماره ماهنامه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اقتصاد ری بزودی در کیوسک های مطبوعاتی پایتخت و استان تهران در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

حسین زاده از فعالان رسانه ای استان تهران است که از سال 1375 وارد فعالیت رسانه ای شده و در نشریات و رسانه هایی همچون خبرگزاری ایلنا، دنیای اقتصاد، کار و کارگر و یاد یاران مدیریت کرده و قلم زده است.

فعالیت در روابط عمومی تعدادی از ادارات و نهادها و همچنین کارشناس رسانه ای برنامه یار مهربان رادیو مصاحبه از دیگر سوابق کاری اوست.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اقتصاد ری مجوز انتشار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقتصاد ری مجوز انتشار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید