جدیدترین روش طرز تهیه قارچ سوخاری بدون احتیاج به پودر سوخاری

به گزارش کتاب یار مهربان، با این روش تهیه قارچ سوخاری، می توانید در خانه برترین قارچ سوخاری رستورانی را تهیه کنید.

جدیدترین روش طرز تهیه قارچ سوخاری بدون احتیاج به پودر سوخاری

قارچ سوخاری جزو آن دسته از فستفودهایی است که از کوچک تا بزرگ به آن علاقه دارند؛ اما نیازی نیست که برای خرید آن هزینه پرداخت کنید؛ چرا که خودتان در خانه می توانید با چند قلم مواد که در دسترس همه است راحت ترین و خوشمزه ترین قارچ سوخاری را تهیه کنید و از آن لذت ببرید. در این مطلب از کتاب یار مهربانمگ با ما همراه باشید تا طرز تهیه قارچ سوخاری بدون پودر سوخاری را به شما آموزش دهیم.

https://video.delta.ir/mp4/2023/08/fried%20mushroom.mp4

طرز تهیه قارچ سوخاری رستورانی

برای تهیه قارچ سوخاری رسپی های مختلفی وجود دارد؛ برای مثال می توان قارچ سوخاری بدون تخم مرغ یا بدون آرد سوخاری درست کرد؛ به همین علت برای داشتن یک قارچ سوخاری رستورانی نیازی نیست که حتما در خانه همه مواد را در دسترس داشت؛ با ما همراه باشید تا طرز تهیه برترین قارچ سوخاری را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه قارچ سوخاری بدون پودر سوخاری

  • تخم مرغ 2 عدد
  • ادویه ها نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر پاپریکا، پودر آویشن، پودر سیر
  • آرد گندم نصف لیوان
  • قارچ 250 گرم
  • روغن مایع سرخ کردنی به میزان لازم

مرحله اول

برای این مدل طرز تهیه قارچ سوخاری ابتدا دو عدد تخم مرغ را در ظرف مناسبی ریخته و ادویه هایی که در بالا به آن اشاره شده را به تخم مرغ اضافه کنید و به خوبی هم بزنید؛ سپس قارچ ها را به مخلوط اضافه کنید و اجازه دهید قارچ 5 دقیقه در مواد تخم مرغی بماند تا ادویه ها به خورد آن برود.

مرحله دوم

در ظرف دیگر میزانی آرد بریزید و قارچ ها را از مخلوط تخم مرغ در آورده و به آرد اضافه کنید وقتی که قارچ ها خوب آماده شد، آن ها را از درون آرد درآورده و به ظرف آب یخ اضافه کنید و مجدد از درون آب به ظرف آرد منتقل کنید؛ سه مرتبه این روند را ادامه دهید. اینکار باعث می گردد قارچ های ما پولکی و ترد گردد.

مرحله سوم

ظرف کوچکی را روی گاز قرار داده و. درون آن را تا نیمه با روغن پر کنید؛ مهم ترین نکته ای که باید در این مرحله به آن توجه داشت این است که برای جلوگیری از خمیری شدن قارچ ها، هنگام سرخ کردن درون، هر بار تعداد کمی قارچ درون تابه بریزید. در نهایت قارچ های سوخاری شما آماده است و می توانید از آن لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: راحت ترین روش تهیه شیرینی بادامی در 6 مرحلهمنبع: پیام دلتا

به "جدیدترین روش طرز تهیه قارچ سوخاری بدون احتیاج به پودر سوخاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین روش طرز تهیه قارچ سوخاری بدون احتیاج به پودر سوخاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید