بیش از 40 درصد فرانسوی ها مایل به تزریق واکسن اسپوتنیک وی

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس نتایج یک نظرسنجی بیش از 40 درصد فرانسوی ها تمایل دارند واکسن اسپوتنیک وی تزریق نمایند.

بیش از 40 درصد فرانسوی ها مایل به تزریق واکسن اسپوتنیک وی

به گزارش خبرگزاری کتاب یار مهربان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتایج یک نظرسنجی در فرانسه نشان می دهد 41 درصد از پاسخ دهندگان که قبلاً واکسن کرونا تزریق نموده اند، هنوز به دنبال تزریق واکسن اسپوتنیک وی روسیه هستند.

همچنین طبق یافته های موسسه نظر سنجی فرانسه، در میان کسانی که هنوز واکسینه نشده اند، 25 درصد گفتند اگر چنین فرصتی داشته باشند مایل به دریافت واکسن روسی هستند، 44 درصد گفتند ترجیح نمی دهند واکسن بزنند و 19 درصد پاسخ قطعی ندادند.

در خصوص مسئله کلی تزریق واکسن کرونا, 45 درصد از شهروندان فرانسوی که مورد آنالیز قرار گرفتند، بدون تعیین کردن مارک واکسن گفتند قصد دارند واکسینه شوند. یازده درصد گفتند قبلاً واکسینه شده اند و 11 درصد دیگر پاسخی ندادند، در حالی که 33 درصد گفتند قصد واکسن زدن ندارند.

در میان افراد 65 سال به بالا، درصدِ کسانی که می گفتند مایل به واکسیناسیون هستند به طور قابل توجهی بیشتر بود - 55 درصد در مقابل 45 درصد از کسانی که گفتند ترجیح می دهند واکسن کرونا تزریق ننمایند.

در خصوص اقدامات محدود نماینده مربوط به ویروس کرونا، بیش از یک سوم پاسخ دهندگان - 35 درصد - معتقدند که پیامد های منفی ناشی از محدودیت ها بیش از عواقب خود همه گیری بیماری است. فقط 20 درصد عقیده ای عکس این دارند و 26 درصد فکر می نمایند که تأثیر فقط یکسان بوده است.

این نظرسنجی از 17 تا 18 مارس در میان 1009 بزرگسال در سراسر فرانسه صورت گرفته است. حاشیه خطا از 3.1 درصد فراتر نرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بیش از 40 درصد فرانسوی ها مایل به تزریق واکسن اسپوتنیک وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 40 درصد فرانسوی ها مایل به تزریق واکسن اسپوتنیک وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید