برنامه تیم فوتبال امید تا بازی های انتخابی المپیک توکیو تشریح شد

به گزارش کتاب یار مهربان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در مورد آخرین برنامه های آماده سازی تیم امید گفت: فعلا دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی در تاریخ های 22 و 25 آبان قطعی شده که برای انجام این دو مسابقه اردوی تیم امید با حضور 25 بازیکن شروع می گردد. بعد از خاتمه بازی های هفته دهم بازیکنان در دو گروه روزهای 15 و 18 ابان به اردوی تیم ملحق خواهند شد و کوشش می کنیم روز 20 آبان وارد اندونزی شویم تا نخستین بازی را برابر تیم المپیک این کشور برگزار کنیم. همچنین کوشش هایی برای هماهنگی مسابقات تدارکاتی دیگر در حال اجرا است و رایزنی هایی اجرا شده که امیدواریم نتیجه خوبی به همراه داشته باشد چرا که بازی های بین المللی برای تیم ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

برنامه تیم فوتبال امید تا بازی های انتخابی المپیک توکیو تشریح شد

سرمربی تیم امید ایران اضافه نمود:بازی در اندونزی از یک جهت شرایط آب و هوایی و منطقه ای مشابهی با تایلند محل برگزاری مسابقات دارد و شبیه سازی مناسبی محسوب می گردد. از جهتی بعضی از حریفان ما ازجمله چین هم پیش از این مقابل تیم المپیک اندونزی قرار گرفته اند و برای ما می تواند از هر جهت مفید و قابل استفاده باشد. با این وجود کوشش می کنیم در اردوی بعدی که به میزبانی قطر برگزار می گردد هم بازی های تدارکاتی مفید و قوی تری در برنامه داشته باشیم.

استیلی در مورد حضور مربیان تیم المپیک در بازی های لیگ برتر گفت:من به همراه رضا شاهرودی و علیرضا امامی فر بازی های مختلف را از نزدیک تماشا می کنیم. حتی در این هفته امامی فر شاهد یکی از بازی های لیگ دسته اول خواهد بود. می خواهیم شایسته ترین و بهترین نفرات را انتخاب کنیم. البته تا امروز تقریبا 90 درصد از ترکیب تیم معین شده و در ادامه ما تنها دو هدف را دنبال می کنیم. ابتدا به دنبال نظارت بر آخرین وضعیت بازیکنان تیم هستیم که در چه شرایطی قرار دارند و در دومین مرحله در بعضی پست های خاص به دنبال یافتن بازیکنان شایسته خواهیم بود تا فهرست تیم تکمیل و نهایی گردد. در واقع هدف ما این است که تا آخرین روز و فرصتی که برای معرفی نفرات داریم بازی های لیگ را با دقت زیر نظر داشته باشیم تا بهترین ها انتخاب شوند.

سرمربی تیم المپیک با اشاره به هماهنگی حضور لژیونرهای این تیم نیز گفت:این مساله برای ما بسیار مهم است که تمامی نفرات را در اختیار داشته باشیم. تا امروز رایزنی های لازم اجرا شده و همچنان دنبال خواهد شد تا تمامی نفرات را بتوانیم برای اردوهای آینده دعوت کنیم و از بازیکنانی مثل صیادمنش، دلفی و مهدی خانی هم استفاده کنیم. همچنین بعد از این اردو با همراهی آقای میرشاد ماجدی سفری به کشور تایلند خواهیم داشت تا آخرین شرایط محل اقامت و تمرینات تیم در تایلند را مورد آنالیز قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه تیم فوتبال امید تا بازی های انتخابی المپیک توکیو تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تیم فوتبال امید تا بازی های انتخابی المپیک توکیو تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید