باقری: نه پیشنهاد سرمربیگری دادند، نه درباره جابجایی پرسیدند

به گزارش کتاب یار مهربان، کریم باقری می خواست به امریکا سفر کند و مشغول استراحت گردد اما از آنجا که احتمالا پروسه انتخاب سرمربی برای این تیم طول خواهد کشدید باید بماندو تمرینات را آغاز کند.باقری امروز(یکشنبه) به باشگاه پرسپولیس رفت و جلسه ای با مدیرعامل این باشگاه برگزار کرد.جلسه ای که مشخصا درباره آغاز تمرینات و برنامه های تیم بود اما مربی سرخ ها می گوید از او درباره جابجایی نظر نخواسته اند.

باقری: نه پیشنهاد سرمربیگری دادند، نه درباره جابجایی پرسیدند

جلسه ای در باشگاه داشتید.درباره چه مسائلی حرف زدید؟

برای معین شدن وضعیت اقتصادی ام و دریافت نامه ای به باشگاه رفته بودم که در همین حین صحبت هایی با مدیریت باشگاه و همچنین طرفداران داشتم.

آیا ماندن تان در پرسپولیس قطعی شده است یا نه؟

نه، هنوز هیچ چیز قطعی نیست. البته یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم. باشگاه هم خواسته تمرینات را شروع کنیم تا تکلیف سرمربیگری تیم معین گردد. از روز چهارشنبه تمرینات را شروع خواهیم کرد و آن طور که باشگاه اعلام نموده است تا آخر هفته سرمربی تیم معرفی خواهد شد.

ایرج عرب به شما پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس داده ؟

نه، چنین پیشنهادی به من داده نشد. فعلاً قرار است تمرینات زیر نظر من شروع گردد تا در نهایت یکی از گزینه هایی که باشگاه با آنها در حال مذاکره است به عنوان سرمربی جدید انتخاب گردد. آن وقت اگر شرایط مهیا بود و سرمربی جدید خواست در پرسپولیس به کارم ادامه می دهم، در غیر این صورت در کنار طرفداران حامی پرسپولیس خواهم ماند. حق سرمربی است که دستیارانش را خودش انتخاب کند. بود و نبود من چندان فرق نمی کند، چرا که نفرات جایگزین می آیند کارشان را انجام می دهند. قرار نیست که تا ابد در پرسپولیس بمانم.

ایشان در خصوص جذب بازیکن و آوردن سرمربی جدید با شما مشورت کردند؟

در خصوص جذب بازیکن مشورتی با من نشد و در رسانه ها دیدم که فرشاد احمدزاده به تیم برگشته است. درباره جذب مربی هم به من گزینه های خود را گفتند که فقط یکی دو نفرشان را می شناختم. زمانی هم که از یک مربی شناخت نداشته باشم در خصوصش اظهارنظر نمی کنم.

مقابل ساختمان باشگاه هم صحبت هایی با طرفداران پرسپولیس داشتید.

در زمان خروج از باشگاه تعدادی از طرفداران را جلوی ساختمان باشگاه دیدم و از آنها خواهش کردم که جلوی باشگاه تجمع ننمایند از این جهت که آنجا منطقه مسکونی است و تجمع طرفداران عزیز باعث آزار همسایه ها می گردد. در چند روز اخیر هم همسایه های باشگاه خیلی اذیت شدند و این خیلی بد است. البته باید به طرفداران هم حق داد که نگران آینده تیم شان باشند. به نظر من بحث رفتن برانکو دیگر تمام شده است و باشگاه احتیاج به آرامش دارد تا سرمربی جدید و بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند. مطمئناً ایجاد هرگونه تنش به تیم ضربه می زند و چنانچه طرفداران مثل همواره باشگاه را حمایت نمایند می گردد تصمیمات خیلی بهتری گرفت. هر مربی هم که انتخاب شد باید از او حمایت کرد، همان طور که در چهار سال گذشته همه از برانکو حمایت کردند و نتیجه اش را دیدند.

بعضی نحوه جدایی برانکو از پرسپولیس را مناسب ندانسته و اعتقاد دارند او در ایجاد حواشی اخیر این تیم مقصر است.

این تصمیمی بود که برانکو خودش اتخاذ کرد و باید به آن احترام گذاشت. آنچه معین است برانکو رفته و ما باید به آینده فکر کنیم. باشگاه نیز نباید زمان را از دست بدهد و هرچه زودتر سرمربی جدید تیم را معین کند.

3

منبع: ایران ورزشی

به "باقری: نه پیشنهاد سرمربیگری دادند، نه درباره جابجایی پرسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: نه پیشنهاد سرمربیگری دادند، نه درباره جابجایی پرسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید