اولین جابجایی مسافر با هایپرلوپ انجام شد

به گزارش کتاب یار مهربان، برای نخستین بار سیستم حمل و نقل معلق سریع السیر پروژه ویرجین هایپرلوپ متعلق به ریچارد برانسون با حضور 2 فرد با موفقیت آزمایش شد.

اولین جابجایی مسافر با هایپرلوپ انجام شد

به گزارش کتاب یار مهربان و به نقل از رویترز، ویرجین هایپرلوپ نخستین آزمایش مسافربری جهان را با کمک یک سیستم سریع السیر انجام داد. بنابر گفته این شرکت این آزمایش، یک آزمایش ایمنی کلیدی برای فناوری مذکور است که امید است برای حمل و نقل انسان و بار مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته این شرکت، جاش گیگل(Josh Giegel) مدیر ارشد ویرجین هایپرلوپ و سارا لوچیان (Sara Luchian)، مدیر تجربه مسافران هایپرلوپ مسافران هایپرلوپ بودند و برای انجام این کار آنها در بخش انجام آزمایشات این شرکت به نام DevLoop در لاس وگاس، نوادا حضور یافتند و آزمایش ویرجین هایپرلوپ با سرعت 107 مایل در ساعت(172 کیلومتر در ساعت) با موفقیت انجام شد.

بنابر گفته ها قرار است هایپرلوپ در آینده در لس آنجلس کپسول های معلق حامل مسافران و محموله ها را در لوله های خلاء با سرعت 600 مایل در ساعت(966 کیلومتر در ساعت) یا سریع تر جابه جا کند.

در سیستم هایپرلوپ که از سیستم معلق مغناطیسی برای امکان سفر تقریباً بی صدا استفاده می شود، سفر بین نیویورک و واشنگتن فقط 30 دقیقه طول می کشد. این سرعت دو برابر سریع تر از سرعت پرواز جت تجاری و چهار برابر سریع تر از قطار سریع السیر است.

این شرکت پیش از این بیش از 400 آزمایش بدون مسافر در محل انجام آزمایش خود در نوادا انجام داده است. این شرکت گفته که در تلاش است که تا سال 2025 گواهینامه ایمنی و تا سال 2030 گواهینامه انجام عملیات تجاری را بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولین جابجایی مسافر با هایپرلوپ انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جابجایی مسافر با هایپرلوپ انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید