افزایش تعداد بیماران مشکوک به کرونا در البرز

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران/البرز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته پنج بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 947 نفر رسید .

افزایش تعداد بیماران مشکوک به کرونا در البرز

دکتر محمد فتحی روز سه شنبه 11 شهریور در جمع کتاب یار مهربان گفت: از دیروز تا امروز 11 شهریور، 55 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش کتاب یار مهربان، وی اضافه نمود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 15 هزار و 408 نفر بوده که از این تعداد 14 هزار و 821 نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 407 نفر شامل موارد (قطعی ، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند اضافه نمود: از این تعداد 135 نفر بیمار قطعی کووید 19 هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح نمود: در 24ساعت گذشته تعداد 455 نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه نموده اند که 55 مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

فتحی با اشاره به اینکه تعداد 99 بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن 50 هستند توضیح داد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در 24 ساعته گذشته به 114 نفر رسید.

وی اضافه نمود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته پنج بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 947 نفر رسید .

فتحی در انتها توضیح داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 14هزار و 36نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته 51 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش تعداد بیماران مشکوک به کرونا در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد بیماران مشکوک به کرونا در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید