استقرار تمام وقت بالگرد هلال احمر در لرستان

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان با اشاره به قول مساعد رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای استقرار یک فروند بالگرد در لرستان، شرح داد: حجم گسترده فعالیت ها حضور تمام وقت این وسیله راهبردی برای پوشش همه استان را ضروری کرده است.

استقرار تمام وقت بالگرد هلال احمر در لرستان

موسی خادمی امروز 17 آبان، در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نهادی فارغ از همه رنگ ها و نژادهاست و هدفش کمک به حقوق انسان است.

وی ادامه داد: بحران اگرچه برای مردم مشکلاتی را ایجاد می کند اما فرصتی است برای کشف خوبی ها و توانمندی های برخی نهادها و در بحران های لرستان جمعیت هلال احمر خوش درخشیده و کمک های این نهاد کاملاً قابل لمس است.

خادمی با اشاره به قول مساعد رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای استقرار یک فروند بالگرد در لرستان، شرح داد: حجم گسترده فعالیت ها حضور تمام وقت این وسیله راهبردی برای پوشش همه استان را ضروری کرده است.

استاندار لرستان اظهار داشت: لرستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه سرمایه گذاری برای طرح های حوزه هلال احمر دارد، از این رو باید تکلیف شود تا موضوع معرفی و جذب سرمایه گذار برای استان مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لرستان به لحاظ جغرافیایی کریدور و راه مواصلاتی منطقه است، اضافه کرد: با اجرای طرح های مدنظر هلال احمر در استان، زمینه پوشش استان های همجوار نیز فراهم خواهد شد که در این رابطه آمادگی داریم فضای مورد نیاز را در اختیار این طرح ها قرار دهیم.

خادمی با بیان این که لرستان از استان های حادثه خیز کشور است، گفت: شرایط ایجاب می کند جمعیت هلال احمر کشور در زمینه ذخیره سازی امکانات، تجهیزات و مایحتاج برای حوادث احتمالی به استان کمک کند.

استاندار لرستان اظهار داشت: همچنین برخی از پروژه های نیمه تمام در استان وجود دارد که با همکاری و مساعدت جمعیت هلال احمر می توان آن ها را پوشش داد و به اتمام رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقرار تمام وقت بالگرد هلال احمر در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار تمام وقت بالگرد هلال احمر در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید